Welcome Shri Mataji Sahaja Joga Tanfolyamok Otthoni Meditáció Linkek
Otthoni Meditáció

Ha még sohasem jártál Sahaja jóga programon, akkor az önmegvalósulási gyakorlattal kezdd.Végezd el a gyakorlatot a video segítségével. Ezt a gyakorlatot akkor is elvégezheted megerősítésként, ha már korábban felébredt benned a Kundalini itt .

Otthon reggel és este meditáljunk 10-15 percet, vagy annyit, amennyit időnk enged. A meditációt mindig a Kundalini felemelésével és bandhan adásával kezdjük, illetve ezzel fejezzük be. Ha nem ismered még a gyakorlatot, akkor a video segítségével próbáld elsajátítatni azt.

Reggeli meditáció: Reggeli meditáció során nem kell magunkon dolgozni, minden gondolatot, vagy negativitást át kell adni a meditációban, és azok lassan kitisztulnak. A reggeli meditáció segít megőrizni egész nap azt a kiegyensúlyozott állapotot, amit abban elértünk.
Esti meditáció: Este könnyebben kerülünk meditációba, ha előtte megtisztítjuk a finomrendszerünket. Legjobb, ha 10 perc lábáztatással kezdünk, mert ez a technika az akadályok nagy részétől megtisztít.
További meditációk:
Hat és fél perces meditáció Shri Matajival

Indiai Fuvola

Óceán hangja