Welcome Shri Mataji Sahaja Joga Tanfolyamok Otthoni Meditáció Linkek
Otthoni Meditáció

Hogyan kezdd el az otthoni meditációt?

Ha még sohasem jártál Sahaja jóga programon, akkor az önmegvalósulási meditációs gyakorlattal kezdd! Végezd el a gyakorlatot a videó segítségével! Ezt a gyakorlatot akkor is elvégezheted megerősítésként, ha már korábban felébredt benned a Kundalini, de szeretnéd elmélyíteni a tapasztalatot.
Önmegvalósulási meditációs gyakorlat

Hányszor és milyen hosszan kell naponta meditálni?

Otthon reggel és este meditálj 10-15 percet, vagy annyit, ahogy időd engedi!

Mivel kezdjem a meditációs gyakorlatot?

A meditációt mindig a Kundalini felemelésével és bandhan adásával kezdd, illetve ezzel fejezd be! A meditációs gyakorlat eme fontos elemét erre a linkre kattintva sajátíthatod el.

Reggeli meditáció:

Reggeli meditáció során minden gondolatot engedj el, hagyd, hogy azok lassan kitisztuljanak, hogy elérd a gondolatmentes tudatos állapotot! A reggeli meditáció segít, hogy egész nap kiegyensúlyozott maradj.

Esti meditáció:

Este könnyebben kerülsz meditációba, ha előtte megtisztítod a finomrendszeredet. Legjobb, ha 10 perc lábáztatással kezdesz, mert ez a technika az akadályok nagy részétől megtisztít. Lábáztatás után még meditálj 10 percet, hogy jobban tudj aludni!
További meditációk:
Hat és fél perces meditáció Shri Matajival angolul. Ezt a meditációs gyakorlatot is elvégezheted önmegvalósulási gyakorlatként, vagy annak megerősítéseként.

A meditáció és a zene kapcsolatáról itt olvashatsz, és itt találsz megfelelő meditációs zenét.